Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blatek
Administrator
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 639
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:29, 13 Sie 2008 Temat postu: Need For Speed Undeground 2 |
|
|
CD1:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
CD2:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez blatek dnia Śro 19:30, 13 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
blatek
Administrator
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 639
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:35, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Need For Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground 2 jest sequelem przebojowej gry wyścigowej, którą w ciągu pół roku od momentu oficjalnej rynkowej premiery (listopad 2003) nabyło legalnie ponad pięć milionów ludzi w skali całego globu ziemskiego. Niniejszy produkt nawiązuje zatem do szeroko rozumianego zjawiska tuningu samochodowego oraz filmowych hitów o tytułach: The Fast and the Furious (Szybcy i wściekli) i 2 Fast 2 Furious (Za szybcy, za wściekli).
Jednakże wydatnie zmodyfikowano formę zabawy, zwracając ją w pewnym sensie w stronę serii Grand Theft Auto i Driver. Albowiem teraz użytkownik dowolnie eksploruje skąpaną w nocnym mroku metropolię, złożoną z pięciu odmiennych dzielnic o dość dużej powierzchni. Podczas zwiedzania można napotkać kierowców, stanowiących np. potencjalnych rywali w starcie z linii najbliższych świateł lub interesujące źródło informacji nt. miejsc zbiórek entuzjastów prędkości. Wirtualne rozmowy przynoszą również wiadomości, dotyczące lokalizacji sklepów z artykułami motoryzacyjnymi. Trzydzieści licencjonowanych maszyn czterokołowych (m.in. spod znaku Mitsubishi Motors, Nissan, Subaru i Honda) wraz z bardzo bogatym katalogiem części (felgi, oświetlenie neonowe, spoilery etc.) powoduje, że ogólna liczba unikalnych kombinacji oscyluje w granicach siedemdziesięciu miliardów.
Oprawa wizualna nadal prezentuje pierwszorzędny poziom, ukazując przykładowo realistycznie połyskujące karoserie pojazdów, odbicia w mokrym asfalcie i charakterystyczne rozmycie przy osiąganiu ekstremalnej szybkości z wykorzystaniem dopływu podtlenku azotu. Warstwa dźwiękowa znakomicie dotrzymuje kroku szczegółowej trójwymiarowej grafice, oferując sugestywne efekty akustyczne i dynamiczną ścieżkę muzyczną.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez blatek dnia Śro 19:36, 13 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|